brązowe plamienia

Serwis znalezionych fraz

Oglądasz posty znalezione dla hasła: brązowe plamienia





Temat: ginekolog-położnik
czyli rozumiem ze depilacja włosków w miejscahc o których pisałam jest
bezpieczna?
dziekuje za wszystkie rady..za ok miesiac, moze 2-3, chyba lepiej po 3
miesiacach brania Diane pojde na USG zoaczyc co z torbiela, czy jest czy nie,
czy bedzie brazowe plamienie to juz sie chyba okaze niedługo skoro biore
hormony, wiec po okesie nie powinno byc plamienia...
jesli chodzi o białe krwinki to wybieram sie do hematologa wiec pewnie tez sie
okaze jaka jest przyczyna..
Przejrzyj więcej postów



Temat: ginekolog-położnik
ok, dziekuje, to ja pisałam ostatnio o plamieniach i ze zaczełam brac ostatnio
diane bo miałam brazowe plamienia przed i po miesiaczce...no i po okresie
plamienia nie było wiec moze faktycznie z hormonami było cos nie tak...ale
mdłosci mam chyba od diane...a 2 lata temu je brałam i było ok...no cóż, mam
nadzueje ze z czasem mina a torbiel zniknie po kilku miesiacach i bedzie ok Przejrzyj więcej postów



Temat: ginekolog-położnik
Droga pani doktor.mam 32 lata,5 letniego synka i od 5 cykli staramy się o
drugie dziecko.w tym cyklu robiłam badania ,prolaktyna w 7 dniu cyklu
27,8.lekarz przepisał bromergon dwa razy po pół tabletki i duphaston od 17 -
26dnia cyklu.mam cykle 30-34 dniowe.wzięłam duphaston 17 dnia tak jak kazał
lekarz,ale owulacja była chyba 19 dnia ,bo temperatura znowu spadła i 19
wzrosła.obecnie to mój 35 dzień cyklu a od 4 dni mam brązowe plamienia i
pobolewanie brzucha jak na @ a,jej nie ma nadal.robiłam test w 31 dniu i
wyszedł negatywny.martwię się tym plamieniem.czy tak może być po duphastonie?
czy powinno się go brać po owulacji ,ale często nie można jej wcześniej
przewidzieć.bardzo proszę o poradę Przejrzyj więcej postów



Temat: ginekolog-położnik
Witam
Chcialabym sie dowiedziec czy brazowe plamienie zaraz po zakonczeniu miesiaczki
trwajace juz 3 dni, oznacza ze cos niewlasciwego sie dzieje w organizmie,
odnosnie cyklu? Dwa miesiace odstawilam pigulki anty. CZy to moze miec zwiazek?
I czy wogole cos to oznacza?

Ponadto zazywam Parlodel na podwyzszona prolaktyne. I tu mam pytanie. Moja
wyjsciowa to 47 ng/ml, po miesiacu leczenia 16 ng/ml, i po kolejnym miesiacu ze
zmiejszona do 1/2 tabletki dawka 740 tych wiekszych jednostek (norma pond 800).
Czy jest postep w leczeniu? Nie umiem sie odniesc do tej ostatniej wielkosci.
Prosze o pomoc w interpretacji Przejrzyj więcej postów



Temat: ginekolog-położnik
Proszę o pomoc

Od listopada ( 1 okres po poronienu) mam problemy z okresem, tzn przez 3-4
> dni mam brązowe plamienia z jakimiś drobnymi paprochami ( tj. okruchy
> suszonej krwi), a potem 6 dniowy okres (juz normalny) W sumie 10 dni okres.
Nie wiem . Byłam u 2 ginów też nie mają pojecia. Chcę ponownie zajść w ciąże,
ale te zmiany "okresowe" mnie bardzo niepokoją.Ja nie wiem co może być powodem
tych dziwnych miesiączek Przejrzyj więcej postów



Temat: plamienie po lactovaginalu???
plamienie po lactovaginalu???
ostatnio miałam silną infekcję pochwy, lekarka zapisała mi globulki z
antybiotykiem robione w aptece, po ich zużyciu zaczęłam stosować
lactovaginal: rano i wieczorem, po kilku dniach zaczęły się brązowe
plamienia...nie wiem co o tym myśleć? a co wy o tym myślicie? Przejrzyj więcej postów



Temat: po femostonie....
po femostonie....
oto ztak biore od 2 miesiecy femoston..( na nieregularne miesiaczki,i niski
estradiol)tylko dziwia mnei okresy, ktore mam jak zazywam ow lek.otoz moje
okresy sa b. skape,krotki, i pare dni przed "tylko takie brazowe plamienie",
czy to skutek uboczny femostonu?czy cos nie tak... Przejrzyj więcej postów



Temat: SKAPY OKRES PIGULKI POMOZCIE
kiedyś mi też się to zdarzyło i podobno jest to normalne że czasami się tak dzieje.
niektóre kobiety mają tylko takie plamienia, podobno to od tabletek.
mnie koleżanak kiedyś nastraszyła że jestem w ciąży bo też tak miałam, w dniu
przewidzianego okresu dostalam tylko niewielkie brazowe plamienie i już.
zrobilam 2 testy i poleciałam do lekarza, ten mnie uspokoił ze to nie odbiega od
normy. Przejrzyj więcej postów



Temat: wracam (ginekolog-połoznik)
Pogubilam sie juz gdzie mozna kierowac pytania do Pani...

Witam
Chcialabym sie dowiedziec czy brazowe plamienie zaraz po zakonczeniu miesiaczki
trwajace juz 3 dni, oznacza ze cos niewlasciwego sie dzieje w organizmie,
odnosnie cyklu? Dwa miesiace odstawilam pigulki anty. CZy to moze miec zwiazek?
I czy wogole cos to oznacza?

Ponadto zazywam Parlodel na podwyzszona prolaktyne. I tu mam pytanie. Moja
wyjsciowa to 47 ng/ml, po miesiacu leczenia 16 ng/ml, i po kolejnym miesiacu ze
zmiejszona do 1/2 tabletki dawka 740 tych wiekszych jednostek (norma pond 800).
Czy jest postep w leczeniu? Nie umiem sie odniesc do tej ostatniej wielkosci.
Prosze o pomoc w interpretacji

Przejrzyj więcej postów



Temat: brazowe plamienie
brazowe plamienie
ten cykl jest u mnie dziwny, nie czulam owulacji, jedynie leciutenko wrazliwy
sutek, normalnie mam porzadnie wrazliwe oba sutki i bol podbrzusza, a tuz po
tej ewentualnej owulacji mam brazowe plamienie. Poczatkowo myslalam, ze to z
powodu wspolzycia, moze jakies otarcie, ale to juz trwa kilka dni i nie
wyglada na krew z ranki, tylko na takie wlasnie brunatne plamienie. co to moze
oznaczac? czy to mozliwe., ze w tym cyklu nie bylo owulacji? dodam, ze mialam
silny stres w tym miesiacu. cyz to moze miec wplyw na owulacje? czekam teraz
na okres. co jest grane? Przejrzyj więcej postów



Temat: Plamie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Plamie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Biore od trzech lat tabletki Minulet dziś powinnam dostać okres mam wszystkie
swoje klasyczne objawy ból kręgosupa syka na czole i czuje się ciężka jak
słoń zamiast okresu mam dziwne brązowe plamienie nie mam pojęcia co to jest
zdarza mi się pierwszy raz!!!!Może któraś z Was tez tak ma czy to jakiś wstęp
do mega okresu!!!!!!!!!!! Przejrzyj więcej postów



Temat: plamienia- do dr Koali
plamienia- do dr Koali
witam pania dr
Od kilku dni mam brazowe plamienia, co do innych objawow to bola mnie troche
piersi.
Biore Marvellon i plamienia sie rozpoczely gdy jeszcze mi 8 tabletek do konca
zostalo, troche jestem zaniepokojona bo mi sie wczesniej to nie zdarzalo.Te
tabletki biore juz pol roku.
Bylam badana na poczatku kwietnia i wszystko bylo oki.
Cytologia gr 2, mialam tez robiona czystosc pochwy w styczniu i tez byla w
porzadku.
Co to moze byc???

Przejrzyj więcej postów



Temat: Dziwny okres od kilu miesięcy
Dziwny okres od kilu miesięcy
Od listopada ( 1 okres po poronienu) mam problemy z okresem, tzn przez 3-4
dni mam brązowe plamienia z jakimiś drobnymi paprochami ( tj. okruszy
suszonej krwi), a potem 6 dniowy okres (juz normalny) W sumie 10 okres. Nie
wiem . Byłam u 2 ginów też nie mają pojecia. Czy ktoś tak ma??? Przejrzyj więcej postów



Temat: Dziwny okres od kilu miesięcy
Gość portalu: Sylwia napisał(a):

Jeszcze raz
Od listopada ( 1 okres po poronienu) mam problemy z okresem, tzn przez 3-4
> dni mam brązowe plamienia z jakimiś drobnymi paprochami ( tj. okruchy
> suszonej krwi), a potem 6 dniowy okres (juz normalny) W sumie 10 dni okres.
Nie > wiem . Byłam u 2 ginów też nie mają pojecia. Czy ktoś tak ma???



Przejrzyj więcej postów



Temat: plamienia przed miesiączką
plamienia przed miesiączką
Proszę o odpowiedź, może któraś ma takie doswiadczenia, może się odezwie
jakis specjalista.
3 miesiące temu miałam operację wyłuszczenia mięśniaków. Było ich kilka i
duże, operacja zakończona sukcesem w postaci zachowanej macicy. Przed
pierwszą po operacji miesiączką miałam przez 5 dni takie dziwne brazowe
plamienia, nieobfite, ale były. Przed drugą były przez 3 dni. Potem byłam na
kontrolnej pooperacyjnej wizycie u lekarza-jest wszystko bardzo dobrze, nie
boli mnie nic, miałam robione usg. Super. Teraz przed kolejnymi dwiema
miesiączkami pojawiły mi sie dokladnie takie same brązowe plamienia tylko 7
dni wcześniej.
O czym to może świadczyć i z czym byc związane?
Czy powinnam szybko pobiec do lekarza?
Aha, dodam że przed operacją takie dziwne plamienie miałam dokladnie jeden
dzień przed miesiączką.
Prosze o odpowiedzi.
Przejrzyj więcej postów



Temat: czy jest jeszcze szansa???
czy jest jeszcze szansa???
witam wszystkich,mam 19 lat i pisze,gdyż mam pewnien problem...otóż jakiś
czas temu chorowałam na anoreksje i w związku z tym przez ponad 3 lata nie
miałam okresu(za niaka waga a co za tym idzie niski poziom hormonów
płuciowych)chorobę mam już na szcęscie za sobą:powróciłam do normalnej wagi i
odżywaim się racjonalnie. Od stycznia leczę się hormonalnie:brałam różne leki
na wywyołanie miesiączki i po nich ona zawsze występowała; ostatnio przez dwa
kolejne cykle od 16 do 25 dnia zażywałam DUPHASTON; tarez ,jak kazał lekarz ,
odstawiłam tabletki i mam czekać na normalny okres. Dzisiaj mija jednak
yklu, a miesiączki ani widu, nie mam nawet oznak że może pojawić się w
najbliższym czasie(żadnych bóli brzucha czy piersi);23 dna cyklu wystąpiło
jednodniowe, brązowe plamienie(nie wiem o co chodzi)
zasatanawiam się czy powinnam jeszcze poczekać, czy może od razu udać się do
lekarza...bardzo zależy mi na tym, aby wszystko powróciło do normy, przecież
nie mogę całe życie brać tabletek... (( co radziecie??? Przejrzyj więcej postów



Temat: ginekolog-położnik (witam ponownie)
to ja tez proszę o pomoc Pani Mario...wklejam tu sowje pytanie żeby było
łatwiej:
miesiąc temu lekarz kazal mi odstawic Mercilon ze wzlęgu na to, ze bolały mnie
nogi i głowa. Od poprzedniego krwawienie mija już 31 dzień a ja nadal okresu
nie mam. Tydzień temu bolały mnie strasznie brodawki i brałam Wit. B. W
piatek ból ustał, żadnych objawów napięcia przedmiesiączkowego (zawsze były,
nawet jak brałam tabletki) W miesiacu kochała się 2 razy używając
prezerwatyw, które na pewno nie pękły i na pewno nic się nie wydostało (tak
mi się przynajmniej wydaje ;-(). Co mam rozbić? Umieram z niepokoju....od piątku
mam bardzo skąpe brązowe plamienia. Wlasciewie to sluz ktory zwykle ma się na
w